İnsanı ne mutlu eder?
Yanlış!
İnsanı kim mutlu eder?
Sevdiğin karşısında sevildiğini bilmek midir mutluluk.. ya da mutlu kalmak mıdır? Ya sandığın kadar anlaşılamamak..
Biraz mutluluk diye zaten birşey yok.
İnsan neye göre, kime göre, hangi şekilde mutlu olmayı hakeder?
Kavuşmak mıdır, dante gibi ömrün orta yerinde tek başına kalarak yoksa gövde gösterisi zamanın bir hiçinde kaybolmak.
İnsan kaç defa daha mutluluğu kendinde sanabilir ki?
İnsanı ne mutlu eder?
Yanlış.
İnsanı kim mutlu eder?