Melih İNCELERLİ

Melih İNCELERLİ
@melih020
Doğru olmak, doğruyu bulmak mıdır, doğruya varmak mıdır?
'İnsan doğru kişiyle karşılaşınca , kurulu düzene varmış gibi hissediyor. Çocukluğuna dönmüş gibi. Hep aradığını bulmuş gibi. Sanki bunca zaman zaten berabermiş ama hasretini de çekmiş gibi. Eksik olanı tamamlamış gibi. Varacağı yola gelmiş gibi. Hayatına baştan başlamış gibi...'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni görünce kalbime bir şiirler oluyor Ruhum canlanıyor, kalbim uyuşuyor. Seni görünce seni, gözlerim hep arıyor Kalbim sonsuza kadar hızlı atıyor. Seni görünce boğazımda birşeyler düğümleniyor Duygularıma esir oluyorum seni görünce. Seni görünce lâl oluyor dilim, unutuyorum Dünüm, bugünüm, yarınım sen oluyor seni görünce seni...
Birini sadece dış görünüşü için seviyorsanız bu hoşlanmaktır, hareketleri tavrı için seviyorsanız bu takıntıdır, lakin birini neden sevdiğinizi bile bilmeden seviyorsanız işte bu aşktır.
Yanlışlar hep başlangıçla ilgilidir
'Fakat neyi anlatabilirdim, kime neyi anlatabilirdim? İnsan neyi anlatabilir? İnsan insana insanlara hangi derdini anlatabilir? Yıldızlar birbiriyle konuşabilir insan insanla konuşamaz.'
Eğer bir gün aşık olursan,
Senin en sevdiğin çiçeği ve çayını nasıl içtiğini bilmek isteyen birine aşık ol. Senin gülüşüne ve kahkahana hayran olan ve bunu duymak için elinden gelen her şeyi yapabilecek birine aşık ol. Kafasını senin göğsüne sadece kalp atışlarını duymak için koyan birine aşık ol. Seni insanların icinde doyasıya öpebilen ve bunu tanıdığı herkese göstermekten çekinmeyen birine aşık aşık ol. Kendini neden aşık olmaya korktuğunu sorgulatacak birine aşık ol. Seni asla acıtmayı istemeyecek birine aşık ol. Senin kusurlarına aşık olup, senin her şeye rağmen mükemmel olduğunu düşünen birine aşık ol. Her sabah yanında uyanılacak kişi olduğunu düşünen birine aşık ol... 📌