Öncelikle bir kitabı yarım bıraktığım için aşırı suçluluk duyuyorum ve kitaba saygısızlık ettiğimi biliyorum ama anladım ki aşk mektupları bana göre değil ve başından beri okumak için kendimi zorladım. Kitabı yarım bırakmamda Milena evli olduğu adamı sevdiğini söylerken aynı zamanda Kafkaya da aşk mektupları yazması ve onu da sevdiğini idda etmesi bu durum benim Milenadan soğumama sebep oldu ve aynı zamanda Kafka da bu durumda eşini aldatmadığını söyleyerek Milenaya teselli vermesi açıkçası bana göre çok itici ve yanlış bir durumdu. Karakterlere olan inancım gidince okuma isteğim kaçtı ve kitabı belki ilerde diyerek kitaplığına hayal kırıklığı ile bırakıyorum...