Melike

Melike
@melikeemi
“Nevi şahsına münhasır bir okur işte.” Sadeliğin letafeti…🩵
“incecik, küskün ve yalnız bir yasemin çiçeği gibi, kendi duygu dünyamda yaşamam gerektiğini öğrendim.”🌼🌼🌼
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Balıkçı abinin dediği gibi “Hep aynı yıldıza bakarsanız yolunuzu kaybetmezsiniz “ Bu hayatta tek bir yıldızınız olsun ve hiç yolunuzu kaybetmeyin.🧚🏻‍♀️😌✨⭐️
Duygu ve Düşünce
Çocukluğumdan beri sabahın olması, güneşin doğması bana hep direnme gücü verdi. gece her ne yaşanırsa yaşansın, sabah olduğunda o sızı hafifleyecekmiş gibi gelir hep. gecenin karanlığında hıçkırarak ağlarken, güneşin doğuşunu içimde bir umut gibi sakladım. acı geçmez belki, ama hafifler sanki. dertlerimin güneşe karşı bir alerjisi varmış gibi.. kederim, sabaha karşı tebessümümle nöbet değiştiriyormuş gibi.. hayırlı geceler! ✨✨😌
Duygu ve Düşünce
Küçük Prens
💛🧚🏻‍♀️✨
Alıntı
Başlangıç,
Nasıl büyüdüğümüz de çok önemli tabi. ama daha da önemli olan sonrası, nasıl yaşamayı seçtiğimiz. sonunda kendimize nasıl anlam yüklediğimiz. geçmiş yaşamamızdan aldığımız bahanelere sığınmayıp önümüze baktığımız ve en önemlisi bu yolda iyi bir insan olmayı seçtigimiz bir hayat kurmak. kendinize anlamlı bir dünya yaratın, yaşamayı/yaşamış olmayı seçin.🧚🏻‍♀️✨
Duygu ve Düşünce