Nasıl bir his biliyor musun? "Olan olmuş" demek gibi benimki. Yaşanmamış sayamadığın ve zamanla telafisi olacağına inanmadığın hatalar gibi. Canını çok yakmış, unuttun sandığın ama hissini bir ömür taşıdığın acılar gibi. Özünü bildiğin ve sendeki özü bildiğine emin olduğun birinin hayatını altüst etmesi ve senin artık ona kızmaktan vazgeçmen gibi. Ya da ne bileyim!