Şans eseri denk geldiğim bir kitaptı okurken asla sıkılmadım. Acaba nasıl bitecek diyerek bir solukta okudum diyebilirim. Özellikle Mabel karakteri çok hoşuma gitti, karakteri ve güçlü duruşuyla hayatımda harika bir iz bıraktı. Ayrıca Mabel karakterinin gazeteci olması sanırım gazeteci olduğum için beni daha da etkiledi. Deniz karakteri direkt uzun zamandır tanıyormuşum gibi bir hissiyat bıraktı, öyle güzel betimlenmişti. Sonrasında zaten yazarın diğer tüm kitaplarını da aldım.