Melisa...

Melisa...
@melisa06
Düştüm yoktular,sözde dosttular..!
Hak yolunda ilerlemek yürek işidir,akıl işi degil. Kılavuzun daima yüregin olsun,omzun üstündeki kafan degil. Nefsini bilenlerden ol silenlerden degil!!!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mutluluk bile acıtıyor artık, Çünkü bir sonu var biliyorum...
8/10
·197 syf.··
Beğendi
·
2017 16. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2017 22:20
Bu kitabı bir tavsiye üzerine okudum ve çok begendim.Kitabı okudukça insan kendisiyle yüzleşiyor.Evet bende böyle yapıyorum diyor.Belkide gerçekleri anlamak ve birazda olsa hayatımıza çeki düzen vermek için okunmalı.
Ataleti YenmekMümin Sekman · Alfa Basım Yayım Dağıtım · 20242,955 okunma

Melisa...

, bir kitap okudu
8/10
·197 syf.··
Beğendi
·
36 saatte okudu
·
2017 16. kitabı
Mümin Sekman
7.8/10 · 2.955 okunma
Bir şeyi yapmanız gerektigini biliyorsunuz. Onun için yapmanız gerektigini biliyorsunuz. İsterseniz nasıl yapacagınızı biliyorsunuz Peki sizi durduran nedir? (Atalet!)