Hak yolunda ilerlemek yürek işidir,akıl işi degil.
Kılavuzun daima yüregin olsun,omzun üstündeki kafan degil.
Nefsini bilenlerden ol silenlerden degil!!!
Bu kitabı bir tavsiye üzerine okudum ve çok begendim.Kitabı okudukça insan kendisiyle yüzleşiyor.Evet bende böyle yapıyorum diyor.Belkide gerçekleri anlamak ve birazda olsa hayatımıza çeki düzen vermek için okunmalı.
Bir şeyi yapmanız gerektigini biliyorsunuz.
Onun için yapmanız gerektigini biliyorsunuz.
İsterseniz nasıl yapacagınızı biliyorsunuz
Peki sizi durduran nedir? (Atalet!)