Meleğim

Meleğim
@melisa_567
Mutlu olduğum için değil, güçlü olduğum için gülüyorum...
çocuk gelişimci
lise
kars
ığdır
6 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Benim de birçok dostum var yeterki işleri düşsün.💔
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Senin için dünyayı karşıma almışım da Sen onlar daha kalabalık diye o tarafa geçmişsin gibi. "
Kalbimden neler geçtiğini, kafamda biriktirdiklerimi, tasarladığım her şeyi bildiğini düşünüyorum. En azından tüm bunları hissettiğini. Belki de böyle bir beklenti benimkisi. Çünkü bunları sana asla söylemeyeceğim. Asla söyleyemeyeceğim. Oysa o kadar dilimin ucundalar ki. Rüzgar esse düşecekmiş gibi, gözlerime baksan, giderken başını bir kez geriye çevirsen, ağzımdan dökülüverecek kadar dilimin ucunda. Uzunca susuşlarım, ağzımı bile açmadan öylece kalakalıp, bakışlarımı kaçırışım hep bundan. Burada hava her geçen gün biraz daha soğuyor. Zaman diyorum, biraz daha zaman. Dilimin ucundaki kelimeler bu kış da donmazsa bir dahaki yıl uçmayı öğrenecekler. Biraz zaman diyorum. Kalbimin bir yanı sıcak kalabilirse bu kış, bir delilik daha yapacağım. Ne bir portakal bahçesinde dolaştım ne de bir posta treninde yolculuk ettim. Çiçekler bir açmaya görsün, bir çılgınlık yapıp hatır için öleceğim. Aslında seni çok… özledim♡♡♡♡♡

Meleğim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·724 syf.·
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
Onu düşünerek yazdıklarımı, o kimi düşünerek okuyor Olric?"