Öncelikle yazarın romantik dilini çok sevdim. Kitap birkaç soru oluşturdu kafamda ve bunu görenler yorumlarını yaparsa mutlu olurum.
1- Günümüzde Ender ve Çetin’in ilişkisi biraz “gay” bulunabilir mi?
2- Ender kaçıngan mı yoksa kaygılı bağlanan biri mi?
3- Bir erkek bir kadınla hiçbir arzuya sahip olmadan arkadaş olabilir mi?