İlk cildinden beri büyük bir zevkle okuyorum fakat özellikle bu cildi çok hoşuma gitti. Farklı büyücüler görmek ve bir büyücü sınavı okumak çok zevkli. Farklı karakterlerle hikaye daha da zenginleşiyor. Konusuyla, karakterleriyle, olaylarıyla, komikliğiyle harika bir manga.
Bu cildi beni animesini izlemeye de ikna etti, en kısa zamanda başlayacağım.