Hala armut gibi aşık oluyoruz Osman.
Yani olalım tabii, başka türlü de tadı tuzu çıkmıyor bu hayatın. Denk gelirsek en kralını yaşayalım hatta, buna kim hayır der? Ben hiç demem açıkçası, tövbe, bu devirde bir aşk kolay mı yetişiyor?
Aşk meşk mevzularının bu denli karmaşık olmasından acayip sıkıldım. Nerede bir sorun yumağıyla karşılaşsak onu aşk sanıyoruz. Halbuki bir şey olacaksa kolayca olur, yağ gibi akar gider zaten.