İnsanın kendisini sorgulattıran bir kitap. Dazainin kendi hayatının yansıması olması ve kurgu imajı vermemesi insanı daha da kitabın içine çekiyor. Ama kafamda soru işareti bırakan tek kısım sonda yozonun defterini alan kimdi? Defalarca okudum anlayamadım.