Tek kelimeyle muazzam..Dostoyevski insan psikolojisindeki yetkinliğini yine göstermiş.Karakterleri kanlı canlı hissettirmesi de cabası.Bir an önce okunması gereken bir klasik..Sayfalar gözünüzü korkutmasın :)
"Tarihleri büyük olan birçok ulus gelip geçti. Ama hepsi büyüklükleri ölçüsünde bahtsız oldular. Çünkü insanların evrensel birleşme ihtiyacını en çok onlar duydular."
"Dedim ya sana, zavallı bir yaratık olan insanoğlunun baş derdi,kendilerine doğuştan bağışlanan özgürlükten sıyrılıp bunu bir an önce başkalarına devredebilmektir."