Melis Gürel

Melis Gürel
@melisyy7
Çok mutsuz olmak aslında çok kolaydır; oysa çok mutlu olmak sadece zor değil aynı zamanda imkansızdır da.
Reklam
Çok mutsuz olmamanın en güvenli yolu çok mutlu olmayı istememek, yani zevk, mülk, paye, onur vb. taleplerini ölçülü bir düzeye indirmektir.
"Benim olsaydı nasıl olurdu?" diye düşünme eğilimindeyizdir ve İşte böylece yokluğu hissederiz. Oysa bunun yerine sahip olduğumuz şeyler için sık sık şunu düşünmemiz gerekirdi: "Bunu kaybetsem ne olurdu?"
Çoğu talihsizlik, iyimserlikle desteklenen cehaletten kaynaklanır.
Mevcut anın tadını hep olabildiğince neşeyle çıkarmak: Bu hayat bilgeliğidir.
Reklam