Kitap her yaşa hitap edebilen konusu hem klasik hemde çok farklı olan bir kitap. Hasta olduğum döneme denk geldiği için de çok hoşuma giderek okudum, romantik eğlenceli bir kitap bekliyordum ama kesinlikle çok derin duygular içeriyor. Arkadaşlık, kardeşlik, aile ve tüm duyguların güzel bir biçimde işlenmiş halini buldum diyebilirim.
Stella, Cara ve Drew üçüzler ama birbirlerinden biraz farklılar; İlgi alanları, arkadaşları, yaşam şekilleri dahil. Hayatlarında her şey yolunda giderken Cara hastalanıyor ve ona destek olmak için evde eğitim almaya başlıyorlar. Cara iyileşiyor ama bir kaç yıl sonra tekrar hastalığı nüksettiğinde hayatları yine karışıyor ve ona doğum gününde özel bir hediye vermek istiyorlar. Cara’nın çok sevdiği ve konserlerine gidemeyeceği için üzüldüğü Gönülçelen ler adındaki pop grubunun imza gününe gidip kardeşleri için imza almak. Stella grupla pek ilgilenmediği için ve fotoğraf çekmeye bayıldığı için imza gününe giderken yolda kahve almak için durduğunda grubun solisti Oliver’le tanışıyor, fotoğraflarını çekiyor, onunla muhabbet ediyor ama kim olduğunu bilmeden. İmza gününe yetişemiyorlar ama kardeşi Drew’le kaldıkları otelde bir şekilde grupla karşılanca şanslarını denemeleri gerekiyor. Olaylar başlıyor ama klasik klişe olarak devam etmeden sıkmadan çok ilginç bir noktaya ilerleyip hem eğlendirici hem de çok duygusal bir kitaba dönüşüyor. Ben çok beğendim kafa dağıtmak için okunabilecek çok tatlı bir kitap olmuş