İki defa okuduğum bir kitaptır. Her okuduğumda yeni şeyler alacağım kesin. Olay örgüsü olarak çok güzel kurgulanmış son derece sürükleyici bir kitap. Olayları küçük bir kız çocuğunun gözlerinden ve gerçekten çocuk mahsuniyetiyle anlatılması zevk doruğuna ulaştırıyor. Tavsiye edeceğim kitapların en başından gelir.