Melo

Melo
@meloo10_
Yaşıyoruz işte tıpkı kuşların mutluluktan uçmadığı gibi**
Puan vermedi·355 syf.··
Beğendi
·
2020 18. kitabı
İki defa okuduğum bir kitaptır. Her okuduğumda yeni şeyler alacağım kesin. Olay örgüsü olarak çok güzel kurgulanmış son derece sürükleyici bir kitap. Olayları küçük bir kız çocuğunun gözlerinden ve gerçekten çocuk mahsuniyetiyle anlatılması zevk doruğuna ulaştırıyor. Tavsiye edeceğim kitapların en başından gelir.
Bülbülü ÖldürmekHarper Lee · Sel Yayınları · 201488,8bin okunma