“El kızının evine mektup gitmez" diyerek yazdığı Mihriban türküsünü gazeteye ilan veren Abdurrahim Karakoç’un sevdiği kızın adı sorulunca “Yazman gurban oluyum, sevda sırrınan olur.” diyen Neşet Ertaş’ın zerafeti ve naifliği neden yetmedi bu dünyaya?