MELTEM ÖZBUDAK

MELTEM ÖZBUDAK
@meltem42
Ben yanındayım, gökyüzündeki son yıldız yanıp kül oluncaya kadar.
Reklam
Otobüsün en arkasında,sınıfın en sığ köşesine,hastane koridorlarının en tenha tarafında oturanlar,bekleyenler bilir içimize attıklarımızın ne kadar ağır olduğunu.
Ben, onunla gideceğim yolun uçuruma çıkmasına da razıyım.Uçurumlar da denize bakıypr sonuçta.

MELTEM ÖZBUDAK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
5 günde okudu
·
2020 3. kitabı
Umay Umay
7.8/10 · 2.136 okunma
Reklam