''...Yıkılmamalı insan. Yere düşen bir bardak misali kırılmamalı. Ya da ipi kopmuş bir tesbih gibi dağılmamalı. Acılarla yoğrulmalı, ama un ufak olmamalı. Daha bir güçlenmeli. Hani falezlerin bağrındaki kayaları düşün. O en merhametsiz fırtınalarda, en deli boranlarda bile dim dik ayakta. Tenine değen her dalgada sanki yeniden doğmakta...''
''...İnan ki, nadasa bırakılmış toprağın, sarı bir başağa özlem duyduğu kadar hasretim sana. İşte ondan şimdi bir yetimhane çocuğunki kadar yalandan gülüşlerim... Dört bir yanım sarılmış sensizlikle ve ben son savaşını da kaybetmiş bir komutan gibiyim...''
''...Yarım bırakılmış bir aşkın ardından her yok sayma hamlesi
Yeniden hatırlamanın en ucuz bahanesi
Yastığının çukurlarını dolduran gözyaşlarının tek sermayesidir...''