bir başkasının onu nasıl sevebildiğini , sevmeye nasıl hakkı olduğunu bazen anlamıyorum , çünkü onu yalnızca ben o kadar yürekten ve o kadar fazla seviyorum ki , ondan başka ne bir şey tanıyor , ne bir şey biliyorum : ondan başka da bir şeyim yok zaten!
‘ Çok akıllı biri bana sevdiğimiz insanları kalbimizde sakladığımızı söylemişti. Onlar tarafından ne kadar sevildiğimizi hatırladığımız sürece onları asla kaybetmeyiz.’