Böyle garp nitelikleri olan insanoğlundan ne beklenebilir? Önüne dünya nimetlerinin hepsini serseniz,başı kaybolana,hatta saadet deryasına gömseniz, çalışmaya ihtiyacı olmayacak derecede refahı sağlasanızda sırf ballı çörekler yiyip yan gelip yatması bir de insan neslinin kurumaması için uğraşmasıni sağlamak için iktisadi refaha kavuştursanızda , sırf nankörlüğü ,küstahlığı yüzünden bir rezalet koparacaktır.