Bir Anadolu şehrinde, dolmuştayım. Genç bir kız. Belli ki lise sıralarında oturuyor. Yanında arkadaşı, elinde telefonu. Dolmuşta herkes onu dinliyor. O ise sadece erkek (!!!) arkadaşı (!!!)nın dinlediğini zannediyor. Kızcağız belki 15 dakika dil döktü. Onu nasıl sevdiğini, onsuz bir hayat düşünemediğini, onun hayatında ki yerini anlatıyor. Ve O'nun kendisini değil başkasını tercih ettiğine sitem ediyor ve ona karşı olan sevgisinden dolayı buna da katlanacağını söylüyor. YAni "sen mutlu ol yeter" demeye getiriyor. Ve sonunda telefon kapanıyor, kızcağız yanında ki arkadaşına gayet laubali bir şekilde "tüh yaaa bunu da ayartamadım" diyor...
Yazık....
Geleceğin annesine bakar mısınız....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün dünyada ağır aksak işleyen bir çok uluslararası kurum var. Bu kurumlar hiç bir zaman adil olmadı ve uluslararası hegemonya arayışına ve büyük güçlere hizmet etti.