Hiç bir değeri olmadan yaşayan yetişkin bir insan düşünülemez.....
Hiç bir değeri olmayan biri, ne bir şey ister ne bir şeye yaklaşır ne de bir şeyden kaçar. Duyguları olmayan bir nesneye dönüşür.
İnsan olarak diğer insanlarla ekip olmanın bilincinde olan kişi sokakta yürürken ya da asansörde karşılaştığı bir yabancıya dahi aynı önemi vererek kendi dilinde selamlaşır