Mem

Mem
@memkc
Zanîngeha Stenbolê
Istanbul
Milazgir
397 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
"Hûn li benda biharê bûn wa bihar hat, hûn ku va diçin.."
Kurdî
Jinabihêz isimli okura yanıt verildi
Mem
Masal xwedê me rast wan neyne
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Site yönetimine.
Burada ırkçı zihniyete karşı yaptığım iletileri ve yorumları kaldıran 1000k yönetiminin veya moderatörlerin, aynı hassasiyeti Kürtlere karşı ırkçı paylaşımlar yapan hesaplara karşı da yapmasını bekliyoruz. Hesabıma koyduğunuz kısıtlama amaçsız ve hakkaniyet dışıdır. Tüm paylaşımlarımın arkasındayım. Benim tavrım hümanisttir. İnsan kalmakta ısrarcı olacağız. Irkçı olan herkese karşı duruş göstereceğiz. Burada hesabıma kısıtlama yapmak yerine öldürülen Kürt kadınlarının fotoğraflarını paylaşanlara kısıtlama getirmeyi deneyiniz, tepki verene değil. Bu yanlı tavrın devam etmesi halinde siteye karşı hukuki yollara başvuracağımı beyan ederim. (Bu iletim 28 Ocak 2026 da yazılmıştır, site yönetimine yönelik eleştiri ve talebimin somut bir beyanıdır, aynı tavrın devam etmesi halinde suç duyurusunda bulunacağız.) @ 1000KitapDestek @ 1000Kitap
1000k
Mem
1000Kitap 1000Kitap Destek
Çîroka min
Ez xwediya dilek sentimental, milkên wî ne çavên kesk belek, ey yar, dizanim çîroka min i, bi sedan sal in! Eşqek nûrbexş xwe ji dilê min çilk dike. Hesreteke ku nayê pênasekirin cih girtiye, di nav şahiyên dilxemîn de, sedemên erxewani stargeh in. Di her tiştî de hezkirineke ku hezkirinê heq dike dibî maf heqë mirina běhûde ye, lė ev eşqek abadîn e, ew dilė min e, ez stêrka wi, awiren kesk, kenên şili, ů ji kaniyek nemir diherike, de biherike, û wê nemiciqe çiroka min.
Kurdî
Mem
Ez dilê wê Ew stêrka min ☀️