Değişiklik korkutucu olabiliyor ama sadece ilerleyip hayata devam etmek korkutucu geldiği için bir şeylere tutunmanın hiçbir anlamı yok. Sanırım insanlar ilerlediklerinde, nadiren geriye bakıyorlar. Sadece doğru zamanı bilmek gerek.
Ölümlerin insanlara ne çok şey unutturabileceğini ilk elden tecrübe etmiştim. Gözlerinizi kapatıp artık onun hayatta olmadığını düşünmek öyle çok canınızı yakardı ki, açtığı yaralar dikiş izlerini sökerek teker teker kapanmaya başlardı. Onunla ilgili kötü olan her şeyi unutmaya yeterli olurdu
Bir yanım ondan kurtulmak için can atıyordu ama böyle değil. Beni bırakıp gittiği bir kurtuluş değil. Onun tüm varlığından kurtulmak istiyordum. Bende bıraktığı tüm izlerden.