Ya lokomotif olursun ya da vagon ! Lokomotifsen nereye gidileceğine ve nasıl gidileceğine sen karar verirsin , insanlığının hikayesinin kiminle ne zaman başladığını sen karar verirsin ,vagonsan birileri karar verir ve sen sadece peşlerinden gidersin..