lucine

7/10
·220 syf.··
Beğendi
·
2021 45. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 26 Aralık 2021 09:52
Kitapla ilgili yorumlara bakayım dedim okuduktan sonra. Fakat genel anlamda nefret kusulmuş. Şaşırdım açıkçası. Benim, geceleri uykuya geçişte gözlerimi yorsun da daha kolay uyuyayım diye öylesine okuduğum bir kitaptı. Okudukça fark ettim ki yorumlarda okuduklarımdan çok daha farklı şeyler hissedip görmüşüm kitapta. Herkesin farklı tadı alması ya da farklı çıkarımlarda bulunması pek tabi yaşantılarla ilintili. Benim kitapta genel olarak gördüğüm, kabul görmeye çalışan bir çocuğun çabalarıydı. Sınıfındaki "dışlanmaya yönelik" sorunları çözmeye çalışan bir öğretmen olarak açıkcası karakterin bu çabasına şefkat göstermek isteyen tarafım daha ağır bastı. Kitap kuzenimdi. Görünce öylesine alıp başlamıştım. O da küçükken okumuştu ilk iki kitabı. Düşünüyorum da bu kitabı çocuklara, ailelere tavsiye eder miyim? Cevabım evet. Bizim sınıflarımızda kullandığımız en etkili tekniklerden biri kitaplarla çocuklara yalnız olmadıkları noktaları fark ettirmek. Bu noktada çocuklar için iyi bir örnek olabileceğini düşünüyorum ️
Saftirik Greg'in Günlüğü 1 - Bu Benim!Jeff Kinney · Epsilon Yayınları · 20162,976 okunma