📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
uzaklaşmış mı hissediyorsun..sahi çok ıraklaştın.. kalbini katılaştırıp kararttın.. bu rüya alemine dalıpta... rüyadakiler uğruna seni yaratana şu gördüğün parmak ucundaki bir damla kanı oraya ulaştırana, başını kaldırıp baktığında gördüğün yıldızın parlaklığıyla göğün maviliğinin sahibine.. ne denli hadsizlikle karşı çıkışına.. O'nun büyüklüğünün tam aksi olan küçüklüğünü unutupta karşı çıkmaya devam edişine.. hangi vakit anlatacaksın acizliğini kendine.. hangi vakit döneceksin taşlaşmış olan, rahmet yağmurunu alıp yeniden sağalmayı bekleyen, imanla ışıldaması gereken kalbine.. Işıldayıp sana yol gösterecek olana.. karanlıkta kaldığında.. hangi vakit..?
#kalemim
'..kendi önümüzden çekilirsek..' diyor adam.. düşündürdü.., nasıl kendine engel olur ki kişi?.. hangi zamanlarda kendini göremez karşısında zira engel kendi nefsi aslında.. kendimizden geçip, diğerlerine bakıp, diğerlerini görünce mi aklederiz, kendimizin küçüklüğünü.. gel gör ki hem küçüksün herşeyden hem engelsin kendine küçüklüğünle..gördün mü ki güçsüzlüğü (n)mü? büyümek mi? O yok.. değil midir ki; kibir şeytan etti ezazili..
#kalemim