Yüz milyar insanın yaşayıp öldüğünü söylemişti. Yüz milyar insan gelip gitmiş ve biz daha yokken ömürlerini tamamlamış. Hayal bile edemezsin. Ama üzerinde düşünürsen, burayı ilk bulanın sen olduğunu, buranın sana ait olduğunu düşünmekle aptallık ettiğini anlarsın. Ay’a ayak basan şanslı herif sen değilsen, bence insanlar şunu ya da bunu sahiplenirken, oraya buraya sınırlar çekerken aptallık ediyorlar. Tıpkı bir teneke kutuya ne kadar para attıklarını veya cuma günleri balık yiyip yemediklerini koca sakallı bir alcağın umursadığını düşünmekle aptallık ettikleri gibi. Hepsi saçmalık.