Fatmanur

Fatmanur
@mercnf
Kayıp bulundu.. Sayfaların arasında.
Gönlüm hoş Aklım teskin
Seninle yazıyorum bu mısrayı, Gözlerimin gördüğü en uzak çizgiye bakarak. Hoşnut olmuş bir yürekle. Sevgimi düşünerek, tek ve saf bir aşkla yazıyorum. İçinde nefret ve kin olmadan, Dünya ateşinde yanmadan Pak ve nurlu bir araziden, Cenneti düşünerek yazıyorum. Hisler deryasına bende bir damla ekliyorum, Bana geldikçe, coşkuyla koşuyorum. Bilmem neden ağlıyorum, Mutluluğun tadına şimdi varıyorum. Pek bir kaybolup gidiyorum Az beklemişim meğer huzuru, Şimdi farkına varıyorum. Ve mazimi güzellikle umuyorum. Düşündükçe yazıyor, Yazdıkça seviyorum. Gönlüm hoş, aklım teskin... - Fatmanur
Şiir