Memo

Memo
@merctn13
Sizi değil paylaştıklarınızı beğeniyorum. Vesselâm!
Ey cemaat-i 1k
İnsanları 'cahil' diye damgalayanlardan hep nefret etmişimdir. Belki bana göre sen de cahilsindir. İki kitap okuyunca bilgili olunmuyor, bu platformdaki bir çok kitap okuyup da insan denilince yüzlerini gizleyen kişiler en yakın örnektir bize. Şu da var bu toplumda eğitimsiz kalan, sizin deyiminizle cahil bırakılan bir çok kişi mevcut.Bunun Sorumlusu ve yargılanması gereken onlar değil, onları eğitimsiz bırakanlar ve sizin gibi burnu havada gezen, onları toplumdan dışlayan mahlûklardır.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insan bu
İnsan bir gün korkar, ertesi gün unutur, hayatın ayrıntılarına dalar ve kahkahalarla gülebilirdi.
Sayfa 119·Kitabı okudu
1000Kitap
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok, beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik.
Sayfa 67·Kitabı okudu
1000Kitap Gerçek Okurlar
Siyasetle ilgin olmadığını biliyorum ama yaşadığın dünyaya gözlerini bu kadar kapatmaya hakkın yok.
Sayfa 35·Kitabı okudu
1000Kitap