İnsanları 'cahil' diye damgalayanlardan hep nefret etmişimdir. Belki bana göre sen de cahilsindir. İki kitap okuyunca bilgili olunmuyor, bu platformdaki bir çok kitap okuyup da insan denilince yüzlerini gizleyen kişiler en yakın örnektir bize.
Şu da var bu toplumda eğitimsiz kalan, sizin deyiminizle cahil bırakılan bir çok kişi mevcut.Bunun Sorumlusu ve yargılanması gereken onlar değil, onları eğitimsiz bırakanlar ve sizin gibi burnu havada gezen, onları toplumdan dışlayan mahlûklardır.