Memo

Memo
@merctn13
Sizi değil paylaştıklarınızı beğeniyorum. Vesselâm!
Sadece benim anladığım cümleler kurmayı seviyorum. İnsanlar anlasa da anlamazlar döktüklerimi. Bak bunu kısmen anladılar mesela. Anlamanız gereken kısımları anlayın. Teşekkürler.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dokunduğun yerde güller biter. Ama bitmez Çoğalır, çoğalır Bir gün çürür kökleri. Tekrar dokunur tekrar yeşertirsin Var oluşun ile Birlikte yok oluşumuz ile
Bi' parça özgür
Sahi rüyalarına giriyo' mu sevincim? Her gece bırakıyorum özgür Belki rüyalarına girer de Kokun siner kanatlarına diye Çekerim içime bu zıkkım dumanın yerine Gönderdim işte Üstünü kapama olur mu sevincimin? Kanadı kırılır, uçamaz. Dönsün, dönsün etrafında.. Tekrar geri gelsin avuçlarıma Bir elimde yüreğim Sevinç kuşumu beklemedeyim. M.E
Şiir
Türk Kürt kardeştir türküsü
Bitlisliyim. Evet evet ben teröristim. Ben vatan hainiyim. Dağlardan inmem şehire Türk askerine kurşun sıkarım. Neden mi? Çünkü ben Kürdüm. Mayınların üzerinde yaşıyorum. Aslında insan değilim bir ayıyım. Neden mi?Çünkü ben Kürdüm. Çanakkale savaşında Türk'e destek verip omuz omuza savaşmadım.Onlara çevirdim namlumu. Neden mi? Çünkü ben Kürdüm. Sevmem Türkleri aynı kandan değiliz diyerek, bulunmam onların bulunduğu yerde, hatta evlenmez Kürtler Türkler ile Neden mi? Çünkü biz kürdüz. Vahşiyiz, insanlık bilmiyoruz, karılarına şiddet gösteren onları köle gibi yetiştiren bir milletiz. Kürtlerin hepsi yamyam birbirimizi yiyoruz.Neden mi? Çünkü biz Kürdüz! Siz bize böyle bakıyorsunuz! Dillerinde Türk, Kürt kardeştir türküsü Beyinlerinde Teröristtir onlar ülküsü Güya Türk Kürt kardeştir Sevgisi
1000Kitap
:D Öleceksiin :D
Yaşamaksa gözlerin Ben hiç ölmeyeceğim.
1000Kitap