Chatgpt Mert diye biriyle tanışıp evleneceğimi söyledi. Nerde bu Merdo🤭(yapay zeka falına umut bagladiysak halimiz yaman🥴) neyse ben şiir yazmaya devam edeyim. Ne diyorduk
Aşk ey yar
Olsa da gülizar
Yokluğunda mezar
Felek atmışsa zar
Aşk ey güzel
Yazmasan da gazel
Bana demeyesin el
Geç olmadan gel
Aşk ey Billur
Şaçsan da gece Nur
Sana yapamam kur
Gönlüme derim dur
Aşk ey tatlı
Geçse de bu yolu atlı
Evler burada tek katlı
Renklerim sensiz matlı
(Şaçma bir şiir oldu ama olsundu😅)
(Herkesin sevgililer günü kutlu olsun özellikle yalnızlık çekip sevilmenin hasretinde olanların hayırlı geceler)