ACAR BEY

ACAR BEY
@meredaab
GÜÇLÜNÜN DEĞİL HAKLININ YANINDA 58 YİĞİDO
İyilik benim kendime olan inancım. Yoksa ben de biliyorum kimsenin buna değmeyeceğini...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gün yorulursun yol bile olsan Denize kadarsın sel bile olsan Olmaz ya dikensiz gül bile olsan Güller hep tomurcuk kalır ZANNETME!
İçine bakınca, kendi karanlığını görür insan. Ne kadar uzatsan da elini, dokunamaz dibine. Sessizdir, ama her sessizlik gibi çığlık doludur...
Her nereye bakarsan kendi yüzündür. Kimde ne görürsen kendi özündür... YUNUS EMRE
Anlaşılmamak, insanın omzuna çöken en ağır yüklerden biridir. İçinizde fırtınalar koparken, kurduğunuz cümlelerin karşı tarafta sadece hafif bir rüzgar gibi algılanması ya da hiç duyulmaması derin bir yalnızlık hissi doğurur.