Feministleri çıldırtan bir kitap olduğu aşikar. Şahsen ben okurken çıldırıp, kitabı yarıda bıraktım. Ama bir şey belirtmek istiyorum, kitap incelemelerinde ki yorumlara baktım da, bazıları hakaret boyutuna geçmiş. Lütfen hakaret etmek yerine, eleştiri yapın. "Hakaret eleştiri değildir."