"Yüce Yaratan, her an bize hediyeler veriyor aslında. Bütün mesele bu hediyelerin farkına varabilmek; bizi biz yapan şeylerin farkına varıp o yolda ilerleyerek olabileceğimizin en iyisini olmaya çalışmak. Hani bir karıncaya sormuşlar ya, 'Nereye gidiyorsun?' diye. 'Hacca gidiyorum,' demiş. 'Bu yürüyüşle hacca gidemezsin, ömrün yetmez,' demişler. 'Olsun, benim için en azından o yolda öldü derler,' demiş. Onun için iyiyi, güzeli daha çok konuşmalıyız. Aslında bugün tıbbın da, ilmin de kabul ettiği bir şey var: enerji. Yanlışı, kötüyü konuşursak negatif enerjiyi çoğaltırız. Halbuki iyiyi, güzeli konuşursak pozitif enerjiyi çoğaltırız. Ben negatifi bilmeyelim demiyorum; bilelim tabii ama onu nasıl azaltabileceğimizin de derdine düşmeliyiz."