Kitabı okuyalı baya bir zaman oldu ama şu an yorumunu yazmak istedim. Ilk gördüğümde konu olarak cok çarpıcı gelmemişti ama arkasinda yazan bir yorumdan dolayi almaya karar verdim ve okuduktan sonrada cok begendigim bir kitap oldu. Kitap icin cok buyuk beklentilere girmenizi tavsiye etmem cunku bir cinayet icin olusturulmus kusursuz dahiyane bir olay örgüsü yok ama bu kitapla aramda bi bağ oluştu diyebilirim çünkü kitap bir kac modern yapitlarin karismina benziyordu(gossip girl,the breakfast club,pretty little liars)ve ben hepsini sevdiğimden dolayı hep onlarda hissettigim havayi sezdim bu kitapta. Kitap ilerledikce kitabın kisa olmasina rağmen karakterlerle aramda güçlü bir bağ kurduğumu fark ettim ve hepsini kendi özelliklerinden ve aralarinda gelisen hesapsiz arkadasliktan dolayi sahiplendim. Cogu kisi kitabi okurken olayi çözdüğünü ve sonunun sasirtmadigini soylesede ben her sayfada daha da heyecanlandim ve teoriler kurmaya basladim ve kitabin sonuda beni sasirtti. Bi türlü cikmaz bulamiyodum her karakterin kendince guclu sebepleri vardi ama hiçbirinin katil olmasini istemiyordum. Benim hayalgucu eksikligimden midir bilinmez tahmin ettigim bir son degildi ama tatmin ediciydi.