" Hem kendimle fazlasıyla meşgul olduğumdan, hem de iç dünyam fazlasıyla fırtınalı olduğundan, başkalarını kendi hâline bırakmayı yeğliyorum, keşke onlar da benimle uğraşmasa."
"Yine de, dedi, 'bir dağı aşmak zorunda olan bir seyyah gibi bu konuda susmak en iyisi; elbette dağ olmasa, yol çok daha rahat ve kısa olur; ama sonuçta oradave aşılması gerekiyor!' "