Bana soruyorlar
Neden bu öfken ve umutsuzluğun?
Nedir seni dertlendiren şey?
Ah bir bilebilseler...
Merkez üssü kalbim olan yerde 9 siddetinde bir depremzede çünkü.
Ne demek istediğimi anlayan da var,
Sırtımı sıvazlayan da...
Boşver geçer diyende var.
Anlayacağın yine kendimleyim ve sensizliğimle baş başayım.
Hani bana demiştin ya
"Bu kadar olumsuzluklara rağmen, sendeki bu umuda şaşıyorum."diye...
Senden sonra umut taşıyan bütün hayallerim umutsuzsuzluğa,
Baharı andıran sevincimse yerini hüzne terk etti.
Kısacası güzel olan ne varsa seninle geldiği gibi, seninle de geri gitti.
Ömrümün senden öncesi yoktu zaten,
Senden sonrası da "ELVEDA." dediğin gün yok oldu.(Merkez)