Sözlerin işe yaramadığı anlar vardır, keşke ben de ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım.
Birini sevmek için bir sebep bulamıyorsanız, onu yeterince tanımıyorsunuzdur. Birinden nefret etmek için bir sebep bulamıyorsanız, onu yeterince tanımıyorsunuzdur.
Hepimizin zayıf anları olur, ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız, gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz.