merretnc

merretnc
@merree
Franz kafka’nın da dediği gibi: ‘’Şimdi bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim...’’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlaşılmamak en büyük yalnızlık değil miydi?
İyiyim dedikten sonra gözleri dolan bir kızsın sen.
O günden sonra bi daha hiç denk gelmedik , bu dünya beni o kadar sevmez çünkü, çünkü sen de beni sevmedin.
İçimde hep ne olduklarını bilmediğim gizli ve meçhul ümitlere sarılmıştım; onlar olmasa bir saniye nefes alamazdım.