Fark ettim ki, doğru anlaşılmak için insanlarla TAM PERFORMANS İLETİŞİM kurabilmek çok önemli. Sizin o yarım ağızla kurduğunuz anlamsız cümleler birilerini günlerce ‘Bu ne demek istedi şimdi’ diye neden düşündürsün ki? Açık ve net olmanın güzelliği, insanlar ne istediğini bilirse nasıl yaklaşması gerektiğini de bilir. Aksi, dengesizlik ve histerik izlenimi yaratır…