M

Okulda umutsuzluk ya da kırık bir kalple nasıl başa çıkılacağını bize öğretmediler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seninle ayrıldığımda canım çok acıdı, beni kırdığında daha çok… Ama bana en çok acı veren şey, nasıl hissettiğimi bilmemen...
Kırık kalplerin hikâyesi kısa olur. Ne oldu derler, hiç dersin biter...
Birine aşık olmak için bir dakika, birini beğenmek için bir saat ve birini sevmek için bir gün yeter; ama seni unutmak, bir ömür sürer.
İyi geceler 1k...