M

Gözlerinin buğusunu, yüreğinin kokusunu aldım gidiyorum.” ” 'Hoşcakal' derken, düşünmek gerekir. Hoşça kalabilecek miyim bunca şeyin ardından.” “Seni anlata anlata bitiremediğim insanlara, bir de beni sebepsiz terk edip gidişini anlatmak zorunda kaldım...”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aramızdaki yaşananları konuşmanın artık hiçbir yararı yok. İkimiz de durumun farkındayız ve artık mantıklı kararlar vermemiz gerekiyor. Umarım yeni hayatında bensiz çok mutlu olursun. Hoşçakal!
Ayrılıyor olsak da, bir zamanlar sahip olduğumuz sevgiden asla nefret etmeyeceğim. Hoşçakal!
-eskiden çok severdi beni.. -ee , şimdi sevmiyor mu ? -seviyor , yine çok seviyor ama başkasını...
Bazen sadece ama sadece peki dersin… Kabullendiğin için değil Yorulduğun için…