M

-eskiden çok severdi beni.. -ee , şimdi sevmiyor mu ? -seviyor , yine çok seviyor ama başkasını...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen sadece ama sadece peki dersin… Kabullendiğin için değil Yorulduğun için…
Sohbet etmek isteyen var mı...?
İnsan sevdiklerine kırılmazmış, kırılmadım ki paramparçayım sadece!
Seni bekleyen bendim ama Sana başkaları kavuştu.. İşte benim umudumla Senin kalpsizliğin.. Arasında ki tek hikaye buydu...!