Benim için önemli olan yaşadıkların mı, yaptıkların mı, yoksa sen misin? Ama anlatacaklarını duymadan da seni tanıyorum , kendimden bile daha iyi hemde ama bu ellerimin ne durumda olduğunu bilmediğim anlamına da gelmiyor.
Salı günü yazılan mektubun da dikenleri var elbette ve gövdemde yollarını açtılar ama onları yönlendiren sensin ve senden gelen bir şeye katlanmak zor olabilir mi?