Bir gece sabaha karşı,
En kilitli kapılarım açılacak.
Yalnızlığımdan çıkıp gideceğim..
Ne sensiz kalırsam korkusu .
Ne kitaplardan okuyup altını çizdiklerim.
Ne alkol ,ne sigara tutabilecek beni.
Ne ölüm telaşı...
Atilla İlhan
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiç bir şey olmaz,insan bekler bekler şakaklari zonklayana kadar dek düşünür, düşünür, düşünür.Hic bir şey olmaz insan yanlız kalır, yanlız yanlız..
Stefan Zweig