Hayatta iyiki yapmışım dediğim şeyler var,
Aynı zamanda keşkelerimde..
Engellemek istediğim başlangıçlar..
Unutmayı yürekten dilediğim kişiler ve zamanlar..
Unutmadığım ,unutmayacağım
Dostlarım var.
Hayatımdan seneler çalan insanlar..
Sözler var , duymamış olmayı dilediğim.
Ama duyduğum ..
Ama herşeye rağmen isyan etmemek.
Hiçbir şeye hiçbir zaman ..
Hala yüzümün gülümsemesini
Sağlayan sebeplerim var...
Herşeye ve herkese rağmen....