Kitap klübünün bu ayki kitabı olması dolayısıyla başlamıştım. İş giderken yolda biraz biraz okuyarak ilerletsemde sonlara yaklaştıkça meraktan elimden pek bırakamadım. Kitabı okumak isteyenlere tavsiyem internetten kitap için yapılan güzergah haritasına arada göz atarak ilerlemeleri. Gözde canlandırmaya daha çok faydalı oluyor. Çok macera dolu, merak uyandırıcı ve bi yandanda sakinleştirici bir kitaptı. İyiki okumuşum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yolculukta okunabilecek güzel bir seçim
oldu. Kısa ve akıcıydı. Tasvirleri sayesinde okudum değil de izledim diyebilirim. Kitap sahne sahne aklımda kaldı. Olesya