"-Çok geçmeden ne kadar namuslu insan varsa içeri atacaklar. Böyle insanları çekemiyorlar.
-Sabırları tükeniyor da ondanç herkes kızıyor, bağırıp çağırıyor. Fiyatlar yükseliyor, insanların değeri azalıyor. Bunları dengeleyecek kimselerin de çıtı çıkmıyor."
"Fakat sonra kendi kendime, bana hakaret edenlerin de bir gün mutlaka hakaret görmüş olabileceğini düşündüm ve rahatladım. Herkes, komşusunun gelip ilk önce kendisini dövmesinden korktuğu için önce komşusunu döver... Anlıyorsun değil mi anneciğim?"